I don't care

hejhopp! Läste igenom mitt förra inlägg nu...... Förstår om ni inte förstod ett skit av vad jag skrivit(Y) skitsamma
Jag och Sofia tog en prommis efter middagen=) då tog jag med mig min lilla vovvi Tea åsså vandra vi på ett bra tag. Sen stack vi hem till henne och chilla. Tea fick träffa hennes kisse som jävlades med henne HELA tiden. inte ok... ;)
Sen for jag Sofia å jesper och träffa emelie å johan.
Kan lova att efter det så var lilltea rätt trött, så då fick vi skjutss hem. Hon slockna direkt i sackosäcken ;)

Nu ligger jag och katten i sängen och äter chips... funderar om man skulle ta å lägga sig nu så man hinner göra någon nytta imorgon. Blir nog så:) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0