I don't need you

hejsan hoppas lillebror!
Idag har jag försökt plugga lite med hanna å lovisa utan framgång :), sen gick vi till sofia å softa där med lite people. När alla dragit så gick vi till norsken å nu e jag hemma!
Morgondagen bjuder på en 5 minuters redovisning sen ska jag ut till stalletstrå:)
Vill ni ha lite smakprov på vad jag sysslar med nu så är det så att jag asgarvar åt simon jävla skämt.... Lite tapit att skratta själv men vad gör man inte för lite natthumor ;)
Vet ni vad det är för likhet mellan Engla och Elgiganten?
-C-c-cykeln på köpet!

*

Gud gav en liten negerunge ett par vingar.
Negerungen frågade glatt gud
- "är jag en ängel nu?"
-Nej din dumma neger svarade gud, du är en fladdermus

*

Vad är det för likhet mellan Bingolotto och att runka?
Plötsligt sitter man där med tre miljoner i handen

*

Vad gör man ifall TV:n börjar sväva på natten?
säger åt negern att ställa ner den igen

HAHAHAHAHHAHA, det där gjorde min kväll. Nu ska jag sova tror jag minsann=) nattisi pluttisi

CHILLAR'N!

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAHA TACK FÖR SKRATTEN!

2009-10-08 @ 10:41:02
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0