i stick to where i prefer

yo broes n hoes!
Pappsen å brorsan stack just å köpte maxmaaaaaat:), Hade egentligen just tänkt gå ner på skolan å äta, men då kom pappa på den briljanta idén som jag omöjligt kunde tacka nej till, hihi
Oj.. jag måste vara på skolan klockan 1 kom jag på, hoppas jag hinner annars får jag väl smisk av hanna å marre
Jag hatar att det har blivit så kallt ute så att man inte ens kan gå ut me lite halvfuktig hår längre, då frys det ju förfan till is........ bara att jag springer å snabbblåser skiten nu så det inte går av =)
hade så bra eller tvärtom, puss å kräm
det var kul
Jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår
jag försöker träffa andra men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt
men det är dax att lägga på
men att stanna känns så rätt

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Usch, det där med håret är verkligen superjobbigt...jag har inte ens en hårblås;)

2009-10-06 @ 12:22:22
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0