I'm gonna smile because i deserve to

Hejsan
idag har vi varit å köpt en perkulator till sofia å anna samt kaffe å kakor. Tyvärr fick vi inte komma in på fika idag, blir på söndag eller vad det nu vart.. minnet sviker redan hah
Nuuuuuuuu, ska jag dammsuga mitt rum, dammtorka, byta sängkläder, duscha, å sånt. he blir en myshelg nu med städat rum å onyttigheter. mjummsi
Funderar om jag ska dra in nått bord att ställa datorn på temporärt tills jag skaffat mig ett databord så jag kan se film å sånt. Min thorendator har gett upp alla program förutom microsoft word å msn(A), dax att bli ghostad så det skriker härliga till. ska försöka skicka över lite grajjjär till den här datorn i helgen så blir det kirrat till veckan

Ikväll ska vi hitta på nått buskul jag, lovisa å kanske poppe hanna simon å co. ? ingen vet än. har föreslagit vattenkrig, å ett jätteroligt spel som jag glömt vad det heter. We'll seeeee=)



he bli av å va nykter till halloween känner jag.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0