infinte

SHU=D
Kom just hem från Sofia. Är det idag man ställer om klockan? allt är så rörigt, fattar ingenting
Har varit hos Hanna å badat jacuzzi idag iaf:), sen träffade vi lite sötnosar vid statoil. Sen så fortsatte kvällen hos Sofia. Vi har lagt upp planer på roadtrip i sommar!! Allt är planerat in i minsta detalj, vi har gått i mål när vi kommit oss till gbg, sen så är det en miljard stopp på vägen. Det här kan BARA bli bra!! Då har jag ju körtkort å allt också. Petra skulle också med, å hon har kortet då med, så det blir supeeer!!!!

Fyyfan vad skönt å dra ifrån allt å bara göra sånt som vi gör allra bäst ;), Vi ska leva i bikini och solglajjer under hela våran roadtrip=D
Så nu äre nedräkning tills juni ;)(Y) äsch, det går fort. När väl julen är förbi så kommer det gå fort:)
Nu är ögona trötta så jag ska borsta tänderna å göra mig klar för natten. sov gott mina vänner! DE GÅ BRA NU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0