jag får för mig att jag vill vara kvar, men jag vet inte hur

hejsan :)
Idag for jag till skolan 9.30, för vi skulle redovisa engelskan tror jag det var:),jo men bra att lärarna har tid till en då osv. varpå skolan till kanske 1 sen fick jag nog å gick hem, tbs är helt jävla otroliga..
Blir å göra dubbelt så mycket grejer på skolan nudå imorgon på min vilodag, vert

jag håller på att komprimera alla mina bilder på laptopen nu så ska jag se om det går att skicka över skiten till den här stationära istället:), internet och msn funkar inte längre så nu är det bara jag tar tag i problemet å fixar det hehe=D word funkar inte heller å det behöver jag ju till skolan så att:)

Ikväll ska jag ut till småpollarna, sen tror jag vi ska till mormor å morfar å äta tårta eftersom mormor fyllde år igår, grattis i efterskott!!<3

ååh sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0