jag ska aldrig mer berätta sanningen till någon som inte förstår

*sen till apu;n
*slut ipren/alvedon/värktabletter hemma
*mår skit, å far för att köpa ipren, men rusar istället till toan å spyr
*fick så ont i magen att jag inte kunde röra mig
*spillde ut ett glas cola i sängen
*råkade dricka ett glas med snor(fråga inte ens)
*råkade ringa upp alla mina pengar på mobilen för fitthalebop smsade aldrig å berättade att jag ringer dyrt tills jag laddat mobilen igen..

Sen så hände det en till grej, men det är lite för private för att skriva på bloggen.. Dock skrattade jag å hanna mycket å länge å det igårkväll. Ibland tror jag att det finns någon däruppe som VERKLIGEN vill att det ska gå dåligt för mig..

Men i och med att det gick så jävla kasst för cisselan igår så måste ju det här bli en bättre dag. Mycket värre än igår blir det då inte:) Ska förtära ännu lite mer cola å hänga tvätten, sen köra igång en till maskin. Efter det är nog mina krafter slut så jag klickar hem en film nu så är den säkert klar då jag slår på mitt vil-mode!

Sånna dagar är jag tacksam att du finns Melissa Horn. Iaf din musik, resten kan dra, moihihu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0