lät du henne komma närmre, var hon vackrare än jag? Det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig

helloe=)
Igår slockna jag med kläder å allt på 22.00 sen sov jag till 10.30, dom timmarna behövde jag garanterat! Äntligen fredag igen. Jag gruvar mig lite för idag då vi ska visa våra arbeten (A), alla har skrivit ca. 2 sidor på varje ämne medan vi har skrivt MAX en halv om varje ämne:] hihi, stog ju inget minimum så dom kan ju inte såga en bara för det ;)
Vi ska redovisa engelskan å en till grej som jag glömt vad det var idag också :), har inte redovisat sen... jaa, jag minns inte ens. Tycker inte om det, får typ panik? vet inte varför, ba e så. Så jag får väl stå å se liten ut i hörnet eller nått å hoppas på att dom glömmer bort mig:) mes-cissi

nja nu ska jag väl se om jag kan göra något åt utseendet så jag inte skrämmer iväg någon idag, sen ringa hanna å se till att hon inte försover sig, sen skolan =) hade braaaaaa=)

pussattack på kissemissemjao=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0