learn from the streets


wiiiiho! kolla vad jag shoppat idag!
såg rätt knasiga ut på bild, HUNDRA gånger snyggare in real:) 540 spänn fick jag punga ut för dom, men det vart det värt. Dom kommer bli välanvända. Nu är jag skyldig pappa 300kr och Lovisa 100kr som måste betalas tillbaka nästa månad. Kommer bli lite pengar att leva på men ftw, fattig är jag ju alltid ändå :}

Idag har jag gömt mig på ett lager å försökt organisera upp alla förbannade resväskor som ligger huller-om-buller. Inte det lättaste kan jag lova. Fick mig en liten workout ;) hehe, fick sluta drygt tre, så det vart inte så lång dag idag heller :)

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt om ingen nödvändigtvis ska tvinga iväg mig på något=D Är trött i småbena. Det är ganska jobbigt att gå eller iaf stå upp en hel dag, tro't eller ej!
Ska krama mina nya skor, sen kanske skjutssa syrran till byske, eller iaf hjälpa till med maten;) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0