let i burn, let it bleed

hejsanhoppsan=D Ikväll kom nina och hämtade mig, sen köpte vi kattmat å snus>hanna och chilla, sen kom lisa,caisa å david förbi en stund>statoil å köpte cola>for till nina å bakade blåbärspaj:]

Orkar inte fatta mig längre än så=)

Ska försöka sova nu, även om jag inte är ett dugg trött, men jag hade tänkt stiga upp 9.00 imorgon för att hinna äta frukost, å göra allt som ska göras i lugn och ro. Kanske till å med tvätta lite om det blir tid för det.
Så mina vänner, GODNATT=)

hehe, nu kraffsar kisse på dörren, bara att släppa in odjuret;)


Visst kan alla som läser min blogg ta å lägga till mig på bloggkoll? myyyycket lättare ju!
Bara att klicka på den där grejen nedanför, vad det nu kallas(?)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0