Let me go that sundaymorning

dagens humör: är så van att vara bakis så det känns som jag är det.. tragiskt
dagens borde: stallet..
dagens frisyr: svans
dagens smink: none
dagens klädsel: har på mig ridbyxor för tillfället(snart stallet)
dagens planer: bara stallet nu
dagens vill ha: SOMMAR
dagens längtan: halloween=D=D=D
dagens fundering: massor med skit
dagens beroende: cola..
dagens personer: alla som va å fika hos soffelikoff
dagens roliga: vet icke
dagens låt: Thrash Unreal - Agaisnt me!
Nu ska jag se om någon i denna lilla familj kan ta å skjutsa mig till stallet. Sen blir det BAD å mys hemmaa.
hejda
HEHE TAGGAD TILL 100000000.. Tänk om man gick till skolan med samma humör, NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0