losing you

godkväll/godmorgon/godnatt vad man nu vill kalla det:)
Jag, Hanna och Sofia fick världens ryck på att se gamla barnfilmer och julkalendrar så vi drog först till mb för att hämta vhs-filmer. Å till vhs-filmer behöver man också en satans vhs-spelar så vi hämta en hos hanna:)
När vi väl fått igång den så finns det ingen "spola-tillbaka-knapp" så det sket sig tot.. Ringde pappa som tillslut kunde komma med en. Han hade även med sig en chipspåse, choklad och popkorn, gullepapi :]

Vi började med att se Eva och Adam, sen såg vi lite Trolltider, men efter första avsnittet så hade Jesper bränt ut en skräckis som vi skulle se istället. Visade sig att det var min favoritfilm, inte........ The haunting in connecticut. FY å FAN säger jag bara..
Efter filmen var det väl som dax att gå hem för min del, i mörkret.. Dom som känner mig vet hur mörkrädd jag är. Halvsprang hela vägen hem, å när jag kommer till sista kurvan så tvärkör det ut en neger på postbil. Han var så svart att jag nästan inte såg honom. Såg ut som en huvudlös, fick tvärpanik å sprang fullfart sista biten till dörren:], stackars killen, han måste ju trott jag var helt jävla veck i skallen(kanske jag är?). Nu tänkte jag se Shrek för att lugna nerverna. Eller kanske madagaskar, det var längesen

sov gott ppl!


ryssmössor är INTE grejen. Fula som stryk. Inse det mode-freaks!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0