Maybelline i Hofteholder

Mamma har redan varit och skrikit på att jag sover jämt och klockan egentligen är halv fem. Jag har jobbat två veckor nu, utan att sova ut på helgerna. De här är min första sovmorgon alltså.... Så nu får jag dras med en arg mamma några dagar, förstår inte hur hon tänker ibland.
Värsta av allt är att jag lika gärna skulle kunna forstätta sova men jag kommer nog aldrig somna inatt då. Har dragit på mig en jävel till förkylning nu igen, kanske lyckas sova bort den nu under lovet.

I veckan har jag tänkt försöka åka ut till hästarna måndag, tisdag, onsdag och torsdag och rida alla dagar. Måste styra upp träningen för lilla sharone nu så hon kommer igång efter att ha fått fölis:)
Ska kolla på två skivor som jag fått av Lisa Johansson någon gång för många år sen på Kongur och Aktris (Kongur var som min egen häst, och Aktris delade jag och Lisa på).

HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0