när jag är sjuk..

.. har jag lite att göra så då blir det en massa update på bloggen, hoppas det uppskattas:D

För tillfället gör jag ingenting, suktar efter mina negerbollar som finns i kylen, dock är jag för lat för att gå ner dit å hämta, hihi. Åsså orkar jag inte äta i sängen för då kommer jag få sova på massa smulor vilket kan vara bland det värsta jag vet..

Jag å hanna funderar för tillfället på varför vissa personer, som man inte ens känner eller knappt vet vilka det är, kan bestämma sig för att hata en direkt? Utan att ge en en chans att ens presentera sig eller försöka vara trevlig.
Tycker det är så jävla sjukt. Visst har väl alla fördomar(bra eller dåliga) mot de flesta nya människor de möter, men jag blundar för mina fördomar å ger åtminstone människan en chans innan jag bestämmer mig. Tycker bara att det är så jävla fult, oförskämt och omoget.

HAHA, värt, nu vart jag på dåligt humör bara för att vi börja prata om sånt. "Vilka jävla idioter" tänkte jag just.. Kom dock på att då kanske det är jag som dömt dom å inte tvärtom ? "Det var han/hon som börja" är ju inget hållande koncept ;)
Mjazi, det var väl som det jag hade på hjärtat för tillfället, hörs ikväll! tjingi

Kommentarer
Postat av: HANIBOY (bara för dig cissE) HHÖHÖ

"tro inte att du är smart bara för att du har tur med tänket en gång" haha skoja bebi;]

2009-10-16 @ 15:21:26
URL: http://hejhhe.blogg.se/
Postat av: caisis

JAG HÅLLER MED!!!!!!!!!

2009-10-16 @ 15:56:25
URL: http://cbrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0