take a minute

godmorn =D
Igår skulle jag å hanna ha myskväll, men det sket sig. Vi blev bjudna av erica till hennes fest. Inte bangar vi inte;)
Aja, hur som helst så skulle dom ut på krogen sen så då börja vi gå mot stan. På vägen träffade rebecca några som hon kände så vi följde med dom på fest istället i huset brevid=D, Där spåra det lite, haha!
Det skulle köras bil å hänga utanför fönstret medans dom körde å ja.. ni vill int ens veta:), när festen dött ut där så började vi en en gång gå mot stan. Då mötte vi adam(?) på vägen som skulle ha efterfest. Men när vi kom till han så hade han glömt koden å nyckel å hela köret, så han kissa vi på å fortsatte mot stan:)

När vi är vid balder träffar hanna nå dudes som hon känner. vid det här laget är jag så jävla trött å hungrig att jag kände att om jag ska orka gå hem någon gång så måste jag göra det nu. Hanna stack på efterfest, jag stack hem, å rebecca for på max. hhaaha så kan det gå=)

Trevlig kväll however :) Ikväll taggar vi igen, på riktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0