wiiihooO!

Igår så for gick jag till Sofia, sen fick vi skjutss till någon på a-torp(sorry, grymt dålig på namn). Efter lite pokerlirande och öldrickande så började vi våran resa mot kippes fest, som tydligen inte skulle vara så långt bort... Vi gick å vi gick.. Efter kanske 30 min förstår vi att vi gått åt fel håll... aja, bara att vända på klacken å gå åt andra hållet :)
Tillslut så komme vi iaf fram, men då var det nästan inget ppl inne i lokalen, alla stog utanför för att dom inte fick komma in ? Värt, nae
Vi chilla iaf där inne, sen drog vi till stan en snabbis, å tillbaka igen :), runt två så skulle sofia å jesper ta en taxi in till max, så jag haka på där, sen gick jag hem.

hade ritkigt trevligt faktiskt=D, måste skynda mig att hoppa in i duschen, för snart kommer lovisa, pusshäjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0