Wind chill

Heelihallå
Idag har jag varit på hockeyn, GRYMT NICE MATCH=D 5-2
Sen så gick jag å madde hem till mig=D, Vi bestämde oss för att gå å hyra film, sagt å gjort. Vi hyrde wind chill, FYFAN vilken jävla film. Jätteläski iaf. Men jättetrevligt att umgåsas lite med madde, år å dagar sen sist=)
Nu ska jag ta å se the ugly truth så jag har någon chans att våga sova inatt.. Man skulle haft sig någon pojkvän å sova med då man sett skräckis, då skulle jag våga se alla skräckisar i hela världen :} skämt åsido
Får hoppas på att kissekatten skrämmer iväg alla monster under sängen istället
Njasi, nu ska jag trycka lite godis å försöka få den där äckliga filmen ur skallen. GODNATT=)
HEHE fint cissi.........

Kommentarer
Postat av: linnea

sötungeee :$

2009-10-05 @ 10:31:08
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0