you say what?

Hejsan, kom till skolan strax före nio i morse å hann ha några minuters franska, sen hade vi hål tills för en halvtimma sen kanske.
På hålet kopplade vi in Lovisas dator till tvn å såg Mysteriet på Greveholm. Slutade med atthalva tbs klämde sig fram å såg i princip, hihi
greveholm är underskattat
Nu har jag engelska å vi har just gjort ett oförberett prov. Kan väl inte säga att jag tyckte det var så svårt, men jag har inte sovit många timmar inatt å då blir minsta lilla ansträngning jobbelijobbigt. Rita ligger INTE på plus idag
Tror heller inte att provet är över bara för att vi lämnat in första delen. Högtalarna är framdragna så det är säkert jävla hörförståelse, och med tanke på att jag har dålig hörsel å har lock i öronen för tillfället så kommer det gå åt helvette:)
Ska se om det finns nått roligt spel att fördriva tiden med ett tag:); CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0