å arsle

Godmorgon
Så här har min natt sett ut.. : hosta 1 timma, sova 10 min, hosta 1 timma, sova 10min osv...
Hur jävla kul är det på en skala..

Hanna smsade just å sa att det tydligen hade varit inbrott på Jäders. Ursh, stackars Hannas pappa.. Men dom hade tydligen inte lyckats få med sig något så att ;) Blir ju ändå massa reperationer
Nu hade jag nog tänkt ta mig ett bad tror jag. ´Hanna å Nina far hemifrån 10.10 så jag ska väl börja gå å möta dom 10. Kände att jag egentligen inte orkade resa mig ur sängen, men det är ju bara nere på karra så jag får överleva:)

Synd att det inte är sol så jag måste visa mina trötta, grumliga ögon(som jag har enligt mamma).. Solbriller ÄR grejeeeeeeen=D=D Men jag kan ju iofs låtsasa att jag är en stockholmsbrat å ha på mig dom ändå:)

Ska hoppa i bad1 nu, hade göttt

En såååån vill jag ha nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0