asså nä

Jag är så förbannat trött så jag orkar inte ens bli arg......
Jag fråga mina fina klasskamrater vilken tid vi började idag, pratade med lovisa å vi kom fram till att jag borde gå 8.00 hemifrån
sagt å gjort, aja, vart lite sen så jag gick väl kanske kvar över, då tänkte jag ringa lovisa å säga att jag blir lite sen. men då svarar inte de aset
Går till skolan, kommer till skolan och möts av detta : CISSI VAD GÖR DU PÅ SKOLAN?, tur att du är i tid i allafall
fattar ingenting(?), går upp till klassrummet å då är det ingen jävla jävel där så jag går till Rita å frågar när fasen vi ska börja... JOOO vi skulle tydligen börja 9.20..................................................
å gud vad jag älskar mitt liv..
Föresten så ringde Lovisa upp just å frågade vars jag var å att hon inte hann svara då jag ringde.. Hon trodde tydligen också att vi börjar kvart över 8 men hade fått reda på att vi började 9.20 å inte meddelat mig :(:(:(:(:(

Nu ska jag sura ett tag till å waaajjna över att kaffemaskinen är sönder å att det inte finns nått godis i godisautomaten

hejdå

(jaaaaa jag vet, jag är evigt ägd å förföljd av otur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0