asså:O

Måste säga att gårkvällen, var SJUKASTE kvällen på länge.
Började med klassfest hos Tobbe, sen skjutssa pappa in oss till Linda i stan där festen fortsatte. Sen skulle Linda skicka ut alla så då gick vi till Nordanå å träffa på nå trevliga prickar som lekte kurragömma med dunk. Då visade det sig det var min brors kompisar som var där å busa.
Ja justja, på vägentill Nordanå gick vi förbi en vääääldigt full kille å en vääääldigt arg brud. Började väl skratta lite åt killen som knappt kunde gå kanske, eller nått
då fick bruden DAMP på mig, åsså börja hanna kaxa å jag tusse bara gick vidare å tänkte att hanna hakar väl på snart...
Vi hinner gå kanske 20 m sen börjar killen stå å snacka med hanna, så vi vänder om å går dit. Jag ursäktar mig så hemskt mycket, bjuder på cigg å skakar hand, får en komplimang om min väska åsså var problemet löst. Man ska då alltid lyckas med nått.
Aja, iaf, på Nordanå blev vi less, så Tusses pappa komme å hämta oss å skjutssa mig å Hanna till max där vi träffa massa fina personer. Bestämde mig ändå å ta min mindfuck-hjärna å gå hem istället för att stanna. hinner just gå ut på vägen å då träffar vi degen, som jag lyckades övertala bjuda mig på mat, så vi gick å åt ist. nu börjar klockan kanske vara 3 eller något så jag känner att det ÄR dax att krypa hem till sängen, men jävlar vad kallt det har blivit ute=O, då hittar Hanna nån epa-dude åsså fick jag skjutss hem! slutet gott, allting gott
HAHAH btw=O
Jag har tydligen städat mitt rum inatt, förstår inte hur jag kan ha orkat det menmen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0