bad day

hejsan
Var hos simon å såg hockeyn med lovisa, ludde, sofia, poppe å johan( å simon såklart)
Första perioden SÖG, sen tog det väl sig lite grann, matchen slutade 3-2 till färjestad. menmen:)
Sen cyklade vi hem å då var det bara att he sig ut i bilen för lite övningskörning eftersom jag inte hann före hockeyn börja så att. Gick ändå helt ok att köra med tanke på att det var så länge sen jag körde.. längtar till kortet(L)
Imorgon börjar jag 9.50 å jag har tänkt vara i tid å hinna äta frukost å sån skit innan, vilket betyder att det är sova-time snart. Rååkade se att det var viva la bam på mtv nu så ska väl kika lite på det innan jag somnar=)
Känns som de va ngt jag skulle göra imorgon, jätteviktigt.. hm, bara att klura. (anteckna)
gondatt:)
hahahh visst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0