can you take it all away?

godkväll
Jag har ont i magen å halsen. Känner mig typ lite halvfebrig (SVININFLUENSAN?!?!??!).
Nä inte ska vi väl tro att det är så farligt men;), mådde typ såhär under förra läsåret rätt ofta också, å när jag mår såhär blir jag inte sugen på någonting å börjar bara må ännu mer illa när jag tänker på mat=S Hoppas det inte blir nått liknande detta år, för jag har verkligen tänkt ge skolan en chans i år. Även om jag läser de tråkigaste kurserna i hela jävla världshistorien. Men faktiskt så gör alla classm8s å lärare allt lite roligare iaf:)
2 years left, det fixar jag!!!!

Sitter för tillfället å väntar på tre nya filmer jag ska kika på sen. Har blivit power-user på tti å har dubbel upload nu under en vecka så det är bara att seeda för fullt medans jag har chansen:D!
Om filmerna är bra eller inte kvittar:}

Känns som att alla är partypeople ikväll, inte jag, trallalala, ni kommer att få må som ni förtjänar!

Går rykten om att det är idol snart så bäst jag pallrar mig till sofaaaaaan! tjingiling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0