Den internationella kram-dagen 4/9

Det som till en början bara skulle vara en chillkväll hos Anna å Sofia spårade och blev ett litet party istället:)
Så efter ett tag drog vi till Atorp på spmj's klassfest som havererat å inte alls var särskilt ball. Men med tanke på folket så varte riktigt kul anyways

Sen gick vi till Shell å köpte öl, begav oss mot stan för en liten maxrunda as usual :), Jag å Anna bestämde oss dock för att fara hem till dom å göra egna hamburgare istället. Sagt å gjort. Gott vart det! Kanske inte för Anna som försvann ett timma just när vi skulle äta.(Glömde hennes bröd å all skit i ugnen, resten kan ni räkna ut).

Då vart det en liten efterfest där ialla fall! Det var nog det roligaste tror jag. Jag å Soffan var helt jävla störda, fyfan..hahhahha
Hur som helst så såg det inte så ljust ut på sängplatsfrånten, så jag bestämde mig för att cykla till Jonte istället. Hinner väl komma till Arkaden typ så hör jag att någonting dunsar i marken, men tänkte väl inte så mycket på det. Så jag tar upp telefonen för att kolla vad klockan var eller nått bara, då ser jag att det är batteriet å batteriluckan som dunsat till marken.. FUCK
Vänder om å letar, letar, letar, letar å letar utan framgång så jag sket fulla fan i det å fortsatte cykla. Satan vad otur jag har, eller är det kanske oskicklighet?????
Fick iaf låna ett batteri, tur det:)

 Kom iaf ganska nyss hem, tagit en dusch å dricker lite cola. Känns sköööönt!
Det var den kvällen det=D

HAHAHA justja, hittade dessutom tre öl, lite tur iaf:)!


Ikväll ska jag å Lovisa se Sagan om ringen filmerna, eftersom jag aldrig har sett dom så att:), Blir nog supertrevligt:) Nån som känner sig manad så är det väl bara att slå en plingeling!





Keep it real
whatever that means
even if your so young you've never seen a limousine
your gonna one day
just remember
never get in
and don't give up
cuz you know people are gonna care
if you just stop trying
and accept every dare
and if you can't seem to make it
maybe, maybe you should just try failure


CREDS TILL DEN SOM ORKADE LÄSA=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0