En del jobbar på sjukhus, en del bygger hus. En del gör musik, med toner i..

hello
Var å åt pizza på skolan imorse som smakade i princip röv. Sen följde jag Lovisa till tandläkarn. Efter det så kom vi på att vi kanske vill ha med oss negerbollar till hockeyn eftersom båda av oss ärpanka å kommer vilja köpa de då vi kommer dit. Så vi bakade negerbollar sen anslöt vi till engelskan. Då kom Rita å frågade varrt alla hade varit å gav alla försenade elever uppgifter- utom jag! HAH, jag slapp frånvaron.
Så nu har jag ingenting att göra å det är en ännu en helt värdelös dag på thoren :), Då jag kommer hem ska jag nog slänga omkull mig en stund, sen så äre ju hockey ikväll som sagt, nån fler som ska diT?
hehe jag å soffipropp i vintras
jag elin å angelica i vintras, hehe, söt bild föresten
nästan så man saknar calles lite, men bara lite!

Kommentarer
Postat av: linnea

< så lurig cissi :D

2009-09-24 @ 18:00:58
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0