I don't understand

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
KROSSA LULEÅ!
VINST 3-1

precis sådär ska det se ut, fortsätt så! he va kul förutom att nån ungjävel slet mig i håret men det fick fittan BITTERT ångra sen ;) slängde en begad snus där hon skulle sitta, sen hörde jag : ÅÅÅÅH FYYY VAD HAR JAG SATT MIG PÅ, EN SNUS?!?! PÅ MIN NYA TRÖJA, OMG

hehehe jag är fan lite smygond ibland, men det kändes bra:)
tror inte hon kommer slita mig i håret igen iaf^^
 Nu ska jag bara njuta av vinsten, å kanske äta någon slags middag som jag inte hann innan hockeyn, hm, korvmacka får duga, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahaahahah you bitch!! ;) :D :D såg sen då hon slet dig i håret en annan gång hur hon typ "eh ojjdå!" och titta på mig snabbt, jag gav henne arga blicken! :]

2009-09-24 @ 23:17:52
URL: http://lovizakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0