I hate u

hej gott folk:)
Jag har absolut inget att skriva längre, å av någon konstig anledning känns det inte så viktigt att skriva då heller :O NO KIDDING
skämt åsido

jag har slarvat bort påsen med alla mina skolböcker, förstår inte hur det kan ha gått till, vill bara lägga mig ner å gråta.. Är efter i alla jävla ämnen.. har haft en SJUKT dålig början på ännu ett SJUKT äckligt jävla skolår.
Just nu ser mitt rum ut som skit. Likaså jag. OCH jag hatar DIG. FAN vad lätt det är säga å skriva, dock svårare att mena det också.

sådär. från å med nu så är detta ingen klagoblogg! här ska det baaara stå roliga saker, mwiho! Im done with this. Make each day count
PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0