it's always sooo close

hello
haha
jag å hanna cyklade till lovisa, eller hanna cykla å jag åkte, å när vi komme dit så skulle vi tydligen va hos poppe så då fick hanna cykla dit med mig där bak på släptåg ;) tog över efter ett tag å cykla en bit iaf
där såg vi idol med poppe, simon å linda sen såg vi nån annan skit också. min huvudvärk tog dock över efter ett tag så mammsen fick komma å hämta mig, råsnällt!

Imorgon har jag hört rykten om att vi inte börjar förän typ 12 eller nått, kanske 13 så det blir sköönt! men det är pizza till lunch så får väl se om det blir nån slags frukostlunch där innan vi börjar. Nu har jag tänkt ladda hem nån film å se. Simon föreslog simon.fucks.cissi.onthetoilet.DvDrip.2007 (ni ser ju mognadsgraden på samtalet). Tror jag frågar någon annan om filmtips haha

najtinajti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0