ja en såndär ni vet

1. Tre ord varför du sist spydde? - jag är sjuk
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – hm, sov eller hostade
3. Vad gjorde du för 30min sen? – såg tv
4. Vad hände dig 1995? – min lillasyster föddes
5. Vem fick dig att skratta senast? – lovisa tror jag
6. Vilken färg är din borste? – lila
7. Vad köpte du sist? – godis
8. Vilken färg har du på din tröja? – sitter med handduk
9. Var förvarar du dina pengar? – Banken och börsen
10. Hur var vädret igår? – minns int, kallt va?
11. Vad ser du fram emot? – vet inte
12. Snarkar du? – säkert hänt
13. Vad är 15? – en najs ålder
14. Vilken skostorlek har du? - 35
15. Vill du klippa dig? – japp
16. Är du över 25? – inte riktigt
17. Pratar du mycket? – beror på
18. Kollar du på O.C? – nejsi
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – noep
20. Känner du ngn som heter Steve? – noep
21. Hittar du på egna ord? – HAhA, fråga mina vänner...
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – nog kan jag vara svartsjuk nog
23. Vad har du för mobil? – Sony Ericsson w595 tror jag?
24. Vem ringde dig senast? – hanna, men jag orka inte svara, SORRY
25. Biter du på naglarna? – NEJ, å jag hatar folk som gör det!
26. Har du lockigt hår? – verkligen inte
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – pff, lär dröja
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – finns många bra
29. Hur många gånger har du svurit idag? – inte mer än vanligt
30. Vilket ord säger du ofta? – hm..
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – tror inte det
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – minns inte
33. Vad borde du göra nu? – sova/räkna matte/läsa fek/läsa maFö/plugga filosofi
34. Har du något smeknamn? – cisssssiiii
35. Sover du mycket? – i omgångar
36. Bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? – såg titanic idag, den slår aldrig fel
37. När var du sist ute? – för nån timma sen
38. Har du gråtit idag? – haha, har fel på tårkanalerna, om det nu räknas?
39. Är du en glad person? – Jaråå
40. Har du roligt nu? – nejsi
41. Vad äter du helst? – kycklingsallad!! om syrran lagar:-E
42. Vem var du med sist? – såg just film med bacon
43. Pratar du i sömnen? – Hahha ibland
44. Vem kramade du sist? – dont know
45. Nämn den bästa personen – dont know
46. Tycker du om någon just nu? – jaa all my friends;D!
47. Vill du flytta? – mjorå, om nån pejjar!
48. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 gånger per dag
49. Är du egoist? – inte mer än nån annan
50. Gillar du att bada? – badkar, pool!<3
51. Skrattar du åt allt? – bara sånt som e kul
52. Vem får dig alltid att skratta? – lovisa får mig alltid på bra humör:]
53. Gråter du när du tittar på filmer? – haha beror på!
54. När grät du senast? – HAHA av hostattacker imorse skulle jag tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0