jag sa hejdå till soc, visa fingret å ba drog

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
NEJ

2. Har du sett din bästa vän gråta?
jao

3. Säg tre namn du lyssnar till.
cissi, cissel, korven (fråga inte varför , HAHA)

4. Vad åt du senast?
en mackaaa

5. Har du fått någon komplimang idag?
nejsi

6. Har du varit med i en rättegång?
yesi

7. Är du polare med grannarna?
vissa

8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska, engelska å franska

9. Vilka länder har du bott i?
sverige

10. Senaste piercingen?
tungan

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
dont know

12. Gay?
nejj

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
har väl hänt alla nån gång

14. Har du äggat någon?
fattar inte?=(

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
njet

17. Har du varit på stranden?
mja

18. Har du haft en stalker?
mja

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
inte allaaaaa

20. Hur bra är din syn?
bra, eller ja

21. Har du varit på ett party?
mjo

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nejsi

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syster?
go dude

24. Har du varit utomlands?
mjo

25. Har du sett din bästa vän naken?
mjo

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
?

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
det kan jag tänka mig

28. Var är dina syskon just nu?
min syster är i sitt rum å sover, tror jag hör bror nere i köket

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
dont know, tror jag drömde om stocken jag ska köpa imorgon i nattas

30. Vem ringde dig senast?
pappsi

31. Vilken tid gick du upp imorse?
hm runt 10 tror jag

32. Vad ska du göra i helgen?
chilla med dom jag gillar bäst

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
ve tinte vart jag har telen fatksitk haha

34. När var du riktigt sjuk senast?
haha i förrgår

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
dont know

36. Vad finns i din bakficka?
inget

37. Har du färglinser?
ne

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
såg tv

39. Vad är det första du gör på morgonen?
olika

40. Vad ska du göra efter det här?
vet inte, jo , jag ska städa mitt rum!!!!!!!!!!!


HAHAHAHAH galen jävla natt, vad kan klockan ha varit där 05.00? nått i den stilen. '
Soffan stuga i somras:) saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0