loosing my mind

hej
känns som jag just slutat skolan å klockan är "äta middag" tid. Känns INTE ok precis som Hanna sa..

Vi hade iaf våran första gympalektion idag, vi lekte massa rubbade lekar som man brukar göra när man lär känna varandra typ. Aja ni fattar.
Jag fick i allafall vara Korvgubbe en gång, det tyckte alla mina klasskamrater passade Korvcissi utmärkt, HAHAHAHA

På tal om ingenting så märkte jag just att min reklam på spotify är tillbaka=O=O=O=O SIMON VARFÖR FUNKAR DE INTE LÄNGRE??? FINNS DET NÅGON NY KOD????
its driving me crazy

Ska gå plocka ihop alla pengar, godisar å kondomer jag kan hitta i huset. Vi ska ju spela poker ikväll så nått måste man ju ha med sig ;) hahaha
Ska ringa till Soffan å höra hur läget ligger till i hennes stuga, TJINILING

Kommentarer
Postat av: hanna

MIN REKLAM ÄR POCKSÅ TILLBAKA:o:o:o

2009-09-08 @ 18:52:34
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0