lurelureluring

hejsan
Ligger i min säng å ser weeds samt väntar på bättre tider. Är ledig imorgon och då ska jag på stan och fika med Soffel Toffel ; )
Men hon och Anna ska putsa nå fönster på morgon så vi får se vilken tid det blir=), annars är jag öppen för förslag på fredag? nån som vill hitta på nått bus?

Tror att det eventuellt kan bli en lång natt, har hittat tillbaka till weeds å är mer än peppad på att se alla säsonger en gång till !      Nu ska jag ut å lura, sen back to weeds :)
pz

 

 

  You could say that your not always sad but sometimes just dreary, off in the distance. Don't pity yourself, bring yourself up if your feeling down, sure it feels better to cry but just smile once and awhile.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0