No time for us

jasi, vi spelade poker ikväll somsagt å såg idol, men jag å soffan orkade inte vara kvar nå längre så vi drog hem efter idol. Skulle tro att dom fortfarande sitter å spelar om 1a platsen ;)
Jag å Sofia säger så här, vi är bra som faaan i poker, hade bara en dålig dag helt enkelt:)

Egentligen nu på efterhand så har jag ganska tråkigt, borde kanske gå tillbaka, men då va det just det att jag är för lat, så om nån piggis vill komma till mig å umgås ett taaaaaag så komsi komsiii :)

Sitter även här i min ensamhet å taggar helgeeeeeeeeeen !!!! Inflyttningsfest hos Sofia å Anna=D=D=D=D Girlparty, kan det bli bättre !
Då var det där med pengar, men det löser sig nog, hoppas jag

Ska sluta svamla å göra lite nytta, men som sagt, kom hit å umgås så jag slipper städa! 0730933855

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0