Onsdag

Hej hopp!
Sov ju som sagt inte så mycket inatt, men jag har konstigt nog inte varit tröttare än vanligt idag? Kommer förmodligen slå ikväll, eller imorgon i guess...
Runt tio imorse stack vi å köpte snus, som var en jävla ansträngning, satan så snurrig jag var(?)
Sen satt vi i våran soffa, jag Hanna å Lillasyrran som tydligen också besämt sig för att vara sjuk. Vi såg massa kassa filmer på tv tills Hanna tillslut lyckades på nått konstigt sätt dra med mig till skolan=O
Var där kanske en halvtimma men då tog krafterna slut å jag börja må illa så jag gick hem igen. Har fortfarande svårt att förstå hur hon fick mig att följa med till skolan även om jag var sjuk ? hahah konstigt, tillfällig sinnesförvirring som Hannas mamma skulle ha sagt ;)

Idag gjorde föresten Hanna pommes för första gången i hela sitt liv ;), (hon kirrade lunch till jag å syrran)
Lite probs vare väl med att få igång ugnen men det löste hon ju gallant tillslut, im veeerryyyy proouud!

Imorgon har jag inga planer, ska fara till skolan å ta tillbaka min hårdisk till min lånedator så jag kan se på film åsådär. schyrre att Göran inte berättar någonting om det förns nu, menmen=D Inte visste väl jag att man kunde göra så..

Ikväll är det väl idol igen? tills dess ska jag väl bara..ja, vara här hemma å ja.. göra ingenting som tidigare i veckan, HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0