ta våra sånger, slå med betonger, ta allt ni ser

helloo!
Kom just hem efter en filmkväll hos moa=D, Vi såg först idol, sen såg vi haunting in connecticut.. vilket jag absolut kommer ångra när det är dax att sova. fy satan vad äcklig film=(
får väl väl lov att se typ mumindalen innan jag somnar, brukar funka:-E va iaf jättetrevligt hos moa=D!

jajustja. nu när jag kom hem så skulle jag logga in på datorn, å jag har just hett dit ett lösenord. Tänkte att jag skulle ta det vanliga så jag kommer ihåg det. Å nu när jag skulle logga in så gick det inte=O prövade med stora å små bostaver baklänges framlänges. jävlart ALLT. Fick panik å börja ropa på pappa som ba skratta så jag starta om datorn å då gick det iaf att logga in.. puh!
ganska kort efter det så ringde det i hemtelen. Tänkte, vem i helvette ringer den här tiden.. jag som aldrig brukar svara i telefon svarade iaf. HAHA då vare mormor som ringde å svamla som satan. Tillslut fick hon ur sig att hon nog skulle sova å att jag skulle komma förbi å pröva ett par AIK-sockar sen. hon beklagade sig även för att ha tagit lite mediciner som inte var bra för henne. JO TJENARE! Tror hon mådde rätt gött =D

Nu ska vi se vad burken kan visa för filmer, finns ju inte riktigt någonting annat att göra så att
herå


finis

Kommentarer
Postat av: linnea

så himla fin pålle :)

2009-09-26 @ 12:39:49
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: lisa & matilda

Nu kör vi igång en till designtävling på våran blogg!

Var gärna med och tävla om de 6 designerna som är kvar!



http://smilinggirls.blogg.se/2009/september/vinnare-ny-designtavling.html

2009-09-27 @ 14:27:48
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0