Thats not my name

Hej!
Har käkat lite panodil å läkerol. Känns typ helt ok. Tror det blir skola imorgon på morgon iaf.. Inte fett nice å missa flera dagar nu när vi jobbar i block... Har du missat en vecka är du fan körd
Kan då inte missa någon franska.. Fast jag kommer lix kugga på kursen iofs, men men

Såg just hollywood fruar.. HAHAHAHAH fyyyyfan vad roligt program, skratta ihjäl mig i min ensamhet. Helvette så tapiga blondiner!! Nån fler som såg?
Ska lätt se det nästa vecka om jag e hemma ;) rekomenderas starkt=D

Min stationära dator funkar forf inte.. Pappa säger att det är moderkortet eller mest troligt grafik-kortet som gått sönder. haha är inte förvånad
Gud vad jag pajjar saker ..

Detta har jag lyckats med sen i juni:

*Tappat en telefon i en karusell på stadsfesten(hittade inte igen den)
*Total-krossat en laptop :(
*Min nya telefon gick sönder 2 gånger på en vecka(inte mitt fel iofs)
*Tappat batterilucka+batteriet på min nuvarande telefon
*Nu grafikkortet
*Min kamera gick sönder i flytten till stan

Allt detta sen i juni, det går inte bra nu.. Jag har inte råd med sånthär.. Spelar ingen roll hur nogrann jag är eller inte. Allt blir stulet eller går sönder ändå, inge kul=(
Aja, ska sluta klaga, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0