Vilsna själar

Jahapp, nu slockande just min dataskärm, har prövat byta sladdar å allt så nu ger jag upp. Måste finnas nån där uppe som verkligen hatar mig....

Sitter å läser bloggar, lyssnar på gammal musik å tänker tillbaka 2 år. Allt känns så overkligt. Hur kunde allt gå så fel? Hur kunde alla dom som jag trodde stod mig närmast göra mig så illa?
Varför var jag tvungen att flytta? Varför sa ni dom ord ni sa?
Nu när jag är tillbaka där jag var från början, så spelar tydligen det förflutna ingen roll. Allt ni sagt å gjort är som bortblåst. Det enda som fortfarande ligger kvar är skulden. Orättvist nog ligger den på mig.
 


Fyyyy, vad jag hade saknat dig. Jag å Belinda tjuvfor till henne;)

Å dig min lilla gullerumpa!=D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hihihi gulle

2009-09-14 @ 14:42:56
URL: http://lovizakrisson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofattbart att se dej så lycklig som då!

2009-09-14 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0