My brain said wait

HOLLA!
Tänkte bara upplysa världen om att våran nya svenskalärare är född 1990 och är utan lärarutbildning. Hon rabblade upp namn från renässansen i 1,5 timme, sen fick jag nog och föreslog rast. Gick direkt till rektorn och lacka.. Lovar att jag ska få henne avskedad och går inte det ska nog hela våran klass skrämma iväg den tjejen. Hon lär inte överleva många dagar:)

Imorgon ska det komma hit lite folk till mig och äta mat osv. Hade jag haft plats hade jag bjudit alla jag känner. Men det har jag inte, och jag känner att en del är lite irriterade, men det har ni fan ingen anledning att vara så sluta skylla skiten på mig! Riktigt fegt.

Hoppas alla får en fin valleborre imorgon iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0