Dom hade mycket att säga, men vad va de dom sa?

Jo, men det var säkert inte hanna som skrev förra inlägget ;)

Har haft 3dagars i helgen å det har varit awesome! Orkar inte gå in på nå detaljer, men det har varit kulikul. Igår sov Hanna och Nina hos mig och på morgon frös jag som en gris så jag gick och hämtade 2 täcken till. Och när jag kommer tillbaka och ska försiktigt utan att väcka någon, mysa ner mig i sängen och vända på mig så får jag i samma veva med mig ett glas saft som flyger RAKT över min dator.
Så jag kastade mig över datorn å stänger av den, springer ut i köket och försöker få bort de värsta. Ser dock att rinner saft ut ur en hörnet av skärmen. Kändes JÄVLIGT lovande. Inte.
Så jag och pappa skruvade isär skärmen för några timmar sen och blåste torrt och lite sånt, och nu funkar den helt ok iaf! Dock kommer jag ändå måsta köpa datorn av skolan för 1000kr. Hade jag väl inte riktigt planerat att göra men.
Typiskt min tur.
Nu ska jag se någon film sen får vi väl se om jag kanske skulle försöka sova. Är fan trött.
-
Justja! Glömde säga att jag sålde min bäddsoffa idag för 800 kr! nicepice

Kommentarer
Postat av: stuffstuff

I min bloppis säljer jag en massa Skor, kläder och andra prylar!

Kika in och fynda ;D

stuffstuff.blogg.se

KRAM

2011-08-12 @ 17:00:42
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0