Långt ifrån ett dåligt liv, men döden han står brevid

Jag, Moa och Lisa pimpla cider, bira och vin tills de tog stopp och då drog vi på olles. Lisa köpte mat på frasses med extraallt! Tror jag kan ha ätit de mesta. FAAAAAAAAAAAAAN SÅ GOTT!!!! Orgasm i munnen bara jag tänker tanken. Mmmmmmmmmmmmmmmm.
Pappa var snäll och hämtade oss, även om han var på dåligt humör :$ Han ska vara glad att han får hämta oss tycker jag! Vi kunde lika gärna hamnat någon annanstans. Jag kom med bästa idén hittills att mamma å pappa och katrin å stefan skulle turas om varje helg och hämta oss, men då kom pappa med motargumentet att jag flyttar om några dagar och att då är det mitt problem. Vid närmare eftertanke är det ju faktiskt sant. HAHA..
-
Ska se någon film nu tror jag. Sen blir det väl sova, vare sig jag vill eller inte. Godnatt :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0