R u ready

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hm.. Inget jag kan komma på men det gjorde jag säkert

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe, inte de inte :)

4. Dog någon som stod dig nära? Nejp

5. Vilka länder besökte du? Finland..

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jaa!!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Dom som känner mig vet hur mitt minne är.(Knappast att jag kommer ihåg något datum)

8. Vad var din största framgång 2010? Att jag faktiskt blivit ganska nöjd över mitt liv

9. Största misstaget? Listan skulle kunna göras lång! 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, tror inte de

11. Bästa köpet? Har inte köpt något märkvärdigt

12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol och snus skulle jag gissa

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Haha typ inte ? Eller ja, nä. Vet inte

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Typ alla låtar i min spellista "jooda" på spotify

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare för de mesta iaf :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Kramaaaaaats, HAHA vet inte riktigt

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit mindre skulle nog inte ha skadat

18. Hur tillbringar du julen? På Källan med alla Edmans!

19. Blev du kär i år? Nixpix..

20. Favoritprogram på TV? På tv.. Bra fråga. Bara för att jag ser "Robins" på 1an nu så säger jag väl de

21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst någon bok i år tror jag :O Är för lat för att läsa böcker, brukar läsa början sen hoppa till slutet :$

22. Största musikaliska upptäckten? har väl inte gjort någon större upptäckt

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nu känner jag mig otacksam, men jag minns fan inte varken vad jag önskade mig eller fick då jag fyllde år :O

25. Något du önskade dig men inte fick? Var nog många saker skulle jag gissa ^^

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var i umeå och festade

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo. Önskar jag hade hoppat av skolan redan från början och att jag sökt jobb direkt.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? mysstil? hähä

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner ( ja, det är sant. Jag har faktiskt vänner )

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Var nog inte speciellt sugen på någon vad jag kan komma på :D

31. Vem saknade du? Jadu, alla jag inte träffat så mycket. Orkar inte tänka efter :$

32. De bästa nya människorna du träffade? Ev3 !! Finns många andra också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0