"When you can stop, you don't want to. When you want to stop, you can't"

Ikväll har varit en jättekulig kväll! Först vart de julklappslek och öl hos Lovisa med roligt folk. Vann ett ciggpack, en snusdosa, en fet kycklingmacka och en korv gröt :$ mummsssssss. Sen följde jag Simon och skjutsa några och efter det så for jag förbi Towa ett tag. Efter de så fick vi skjuts till Lisa och David och myste på ett tag och nu fick jag just skjuts hem. Tror aldrig jag varit hemma så här tidigt någonsin HAHA. Men jag ska lix upp tidigt imorgon och sälja bort lite hästgrejer på srk så då kanske jag eventuellt är lite pigg för ovanlighetens skull då jag är där.
-
Nu ser jag filmen Candy för tredje dagen på rad. Har säkert sett den 40 ggr men den blir fan inte dålig så jag kan lika gärna se den igen :$
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0