Can't stand me now

åh jag har legat å försökt sovit i ett ex antal timmar nu.. Har hunnit med 2 avsnitt scrubs, 1 heroes och en halv, KASS film å lite ncis..
Men om det inte blir nån förbättring nu så ska jag fan gå till någon doktor (tvivlar på att dom kan hjälpa en annat än ge massa jävla piller som man förmodligen bara kommer må sämre av i längden). Pallar inte leva såhär iaf. Sjukt jobbigt när det är samma veva varje natt även om jag skippat en natts sömn. NOT FAIR! Men ingen har sagt att livet är rättvist heller så att ..

Ska bli en skön helg kan jag lova. Ser fram emot den faktiskt. På fredag blir det nog gym1 å fredagsmys. På lördag blire nog en simtur på edda å lördagsmys. Sen på söndag ska vi dra upp kärran med hästar till klubben å leka uppfostringsanstalt med gamm-tanten i stallet som inte kan uppföra sig nuförtiden:)) Alltid lika spännande ;)

Ska ta fram mina akvareller nu å måla lite. Känner att det är dax att penslarna får lite mer tid i mitt liv nu. Har nästan glömt hur mycket jag tycker om att måla å rita

Tyckte han såg lite stel å ensam ut, han har var värd en bamsing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0