Good luck, have fun

1. Jag har insett att min senaste kyss var knasig
2. Jag lyssnar på musik jämt
3. Jag pratar då jag har något att berätta
4. Jag älskar/tycker om skrov!
5. Min bästa vän är någon jag litar på till 100%
6. Min första riktiga kyss minns jag inte (?)
7. Jag avskyr när folk missförstår mig
8. Kärlek är något jag inte förstår mig på
9. Någonstans, tänker någon att... livet är fullt med massa knas
10. Jag kommer alltid att göra det bästa av situationen
11. Jag är hemligt förälskad i Wolverine (x-men)
12. Sist jag grät var jag full med ångest
13. Min mobiltelefon är inte hel
14. När jag vaknar på morgonen vill jag slå ner varenda jävel som kommer i närheten
15. Innan jag går och lägger mig tänker jag på alla jobbiga stunder som jag inte kommit över än
16. Just nu tänker jag på att jag förmodligen kommer vara som en zombie imorgon
17. Bebisar vill jag ha!
18. Idag har jag legat i min säng å inte gjort ett skit
19. I kväll har sett en kass men ändå skön film med sofia
20. I morgon ska jag se hockey!



Fan va söta sånna här bilder e ^ lite old kanske men ändå =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0