I hate everything about you

Fick mig inte upp idag heller.. har just duschat och klätt på mig så jag ska bara dricka en kopp kaffe nu så jag kommer igång, sen gå iväg till skolan.

Inatt drömde jag en skitskum dröm. Vi var ett gäng som skulle åka in till stan och ta emot nått pris för vi hade vunnit en tävling. Så alla satte sig på sina skotrar och skulle köra in till stan, sen helt plötsligt vart det sommar å våra skotrar blev till crossar istället, åsså råkade jag köra ner i älven tror jag. Å i älven vart jag jagad av gäddor å skitstora ormar. Det var faktiskt riktigt läskigt :]
Sen då jag fått mig in till kanten så fick jag tag i en björk som jag skulle försöka klättra mig upp i, men den var jättehal, precis som klippor blir där vattnet har slagit jättelänge.

Hhaha shit vad tapit det lät när jag återberättade det (A) Man kanske ska tillägga att vatten och fiskar hör till mina största fobier också :)

nu ska jag röra på mig, Höörs!

Every time we lie awake
After every hit we take
Every feeling that I get
But I haven't missed you yet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0