If it helps to know, I never meant to go


I brist på annat att göra en sen fredagskväll så blev det tarotkorten som fick åka fram. Ser inte ut att bli en ljus vecka för min del, men det hade jag väl inte räknat med heller ;)
Ikväll har jag varit hos sofia å lagat krubb med henne och hanna. Potatisgratäng och fläskfilé, gött! Sen följde jag hanna till någon fest å sen tillbaka till sofia å såg legend of the seeker.
Egentligen skulle vi till furunäs ikväll men det vart knas som vanligt. Fattade inte ett skit av vad alla höll på med så vi sket i det.

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. Förslag?!
Sen på söndag ska jag å sofia åka ut till poahestarna mina. Saknar dom faktiskt. Var ett par veckor sen jag var ute hos dem så det ska bli kul faktiskt.


So maybe I took a little too much
Maybe life didn't want this part of me
If it helps to know, I never meant to go
I'm sorry that I lost my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0