Imorgon är en ny dag

Jag å pappa tog en övningskörningssväng med celican nyss. Kände att jag var tvungen att göra någonting innan det är dax att sova. Åsså kanske jag behövde vädra humöret lite(A). Skickade dock iväg ett ARGT mejl till Abdegon angående förra inlägget och skrev både de ena och de tredje. Nu känns det mycket bättre ;) Ska hon fortsätta hata mig imorgon så går jag till Elin (rektorn) å ber henne sköta snacket.

7.00 ska jag upp även imorgon. Vill bara dö eftersom typ alla andra i klassen får sova till 1 eller 2 ? Dom har en fet sovmorgon i allafall. Men ingen har ju sagt att livet är rättvist heller så ;)

Ska ta en dusch å sen fortsätta rita på mitt Bob Marley bild. Wiho, den kommer bli fet. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0