It was about whatever, then it was about food, now it's whatever again

fyfan så skönt. Har sovit tills nu. Eller jag har hunnit äta och ta ett bad så det var väl en timma sen jag vakna typ:]. Kan tänkas att det blir svårt att sova inatt, men vad gör det när jag har HELG nu!;)
Planen var att jag skulle hänga med sofia ikväll, men hon skulle ringa mig vid 8-tiden så vi får väl se hur det blir. Kan passa på att visa mina skor som jag beställt från h&m. Dock kommer det ta ett par veckor innan dom kommer, men det är ju lix sommarskor så det gör ju inget:)

Fina va???????? Dom ska jag nog hänga i hela sommaren tror jag. Dom ser bekväma ut + att jag blir några viktiga centimeter längre än mina ynka 160 egna :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0