Kom och ta ner på jorden igen. Kom och ta ner mig, ta ner mig!

Ligger nu i min säng å väntar på att Last chance Harvey ska packas upp. Hade tänkt sova men nu blir det en film i allafall. Råkade stänga in min hund på mitt rum då jag stängde dörren för hon hade gömt sig under sängen, så nu ligger hon här brevid å snarkar som en gris.. Antar att jag får skylla mig själv, haha!

8.30 ska jag iaf vara på skolan imorgon å fixa ett schema. Lite halvsvårt att gå i skola när man inte vet när man ska vara där ;) Inte mig emot egentligen, har ju i princip varit "ledig" måndag-onsdag så..

Njaaaaae, nu ska jag lyssna till min vovves ljuva snarkningar å starta filmen! Natti natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0