Lady, don't fall backwards

hejsan. Har just käkat middag, och före de så var jag å Sofia på gymmet:). Ingen skola för min del idag. Gick på stan en liten stund med Lovisa först, sen träffa jag Moa ett tag.
Är helt slut efter tränandet så ska duscha å köra igång en tvätt nu å sen bara mysa ner mig i sängen å göra en tidig kväll. Imorgon ska jag jobba stenhårt på skolan all day long å pröva nya glasisar efter ;) Har ju suttit sönder mina vanliga, klantig som jag är...

HAHA sen så vart det en liten fail idag då jag skulle få mig mitt snus. Fick göteborgs rapé LINGON!? Visste inte ens att det fanns, haha! Fast ja.. Fail å fail kan ju diskuteras.. Nog tycker jag vanliga rapen är godare, men det kan ju va nice att pröva nått nytt då och då också :) Skulle nog inte säga att dom smakar lingon, men någon blandning mellan vanlig göteborgsrapé och hallon, typ.. Svårt att förklara, värt att pröva iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0